* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej w 2025 - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu omówimy m.in.: budowę Wspólnotowej Taryfy Celnej, jej strukturę i zawartość oraz zakres stosowania, funkcjonowanie systemu TARIC i ISZTAR, funkcjonowanie systemu HS na świecie, Ogólne Reguły Interpretacji Nomenklatury Scalonej. Termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Opisy stanowisk pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji. Termin: 2025-12-03 - 2025-12-03 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Targi Kariery w Warszawie2008-12-09 13:14:55WARSZAWA, 20-21 kwietnia 2009 r.Pałac Kultury i Nauki w WarszawiePlac Defilad 1, wejście od ul. MarszałkowskiejCZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?Targi kariery stanowią doskonałą okazję do spotkań z pracodawcami poszukującymi młodych ludzi, ktorzy chcieliby rozpocząć karierę w ich przedsiębiorstwach. Atmosfera Targów Kariery sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń. Charakter tej imprezy gwarantuje komfort spotkań, a pracodawcy są przygotowani nie tylko do udzielenia pełnych informacji na temat tego, jakich pracowników poszukują. Ci spośród odwiedzających, którzy szczególnie dobrze zaprezentują się w rozmowie z przedstawicielem firmy mogą liczyć na ciekawe oferty pracy. |
![]() |
Sprawa dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych2008-07-08 11:07:16Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) od połowy lipca będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie szkoleń i studiów podyplomowych. Agencja poinformowała we wtorek w komunikacie, że ogłosiła konkurs na projekty szkoleniowe i studia podyplomowe dla osób pracujących w mikro, małych, średnich i dużych firmach. |
![]() |
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
![]() |
Szkolenia kierowanie zespołem Dąbrowa Górnicza, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.